середу, 1 квітня 2015 р.

Я вирішив стати чесним копом.

Це все для того, щоб пересвідчитись, що міліцейська реформа – не фейк. І не фейл. Єдиний спосіб переконатись, що вони справді хочуть змін, що Ека Згуладзе – не просто розкручений мем, а ефективна заступниця міністра – це пройти весь шлях самому
«Я був один із 30 тисяч, які подали документи. Перша перевірка відсіяла 10 тисяч. Лишилось близько 20-ти. Тобто 10 людей на одне місце патрульного. Я проходив упродовж кількох місяців різноманітні тести, і все це знімав тишком-нишком на камеру. 
Я був налаштований категорично, тому навіть зрадив своїй звичці викладати все у Facebook. Я хотів, якщо пройду, чесно звільнитися з «Громадського», відучитись 2,5 місяці і кілька місяців попрацювати справжнім патрульним нової поліції. Далі – залежно від матеріалу, який зберу, або видати реаліті-серіал, або серйозну книжку».
Богдан  Кутєпов пройшов кілька етапів відсіву, але «зрізався» на медичній комісії:«Я піду до Еки Згуладзе, покажу відео і домагатимусь, щоб мені дозволили і далі вести цю тему, причому максимально «зсередини». Нехай це буде реаліті, воно дуже потрібне. Щось подібне було під час реформи МВС у Грузії».

Немає коментарів:

Дописати коментар