атестації учнів (вихованців) у системі
загальної середньої освіти у 2014/2015
навчальному році
з трьох предметів у два етапи: 24 квітня у пунктах тестування - з української мови у формі ЗНО; з 22 по 28 травня - у навчальних закладах з двох предметів - математики або історії України та предмета за вибором учнів.
Частина учнів 11-го класу може обрати історію, а інша - математику. Щодо предметів за вибором в 11-му класі, то кожен (-на) учень (учениця) може обрати будь-який предмет, винесений на атестацію. У загальноосвітніх навчальних закладах (класах, групах) з поглибленим вивченням предметів, спеціалізованих навчальних закладах, ліцеях, гімназіях, колегіумах таким предметом за вибором може бути той, що вивчався поглиблено.
Предмети суспільно-гуманітарного циклу
Атестацію з предметів суспільно-гуманітарного циклу рекомендуємо проводити у вигляді контрольних робіт або стандартизованих завдань у тестовій формі.
Зміст контрольних робіт має відповідати навчальним програмам та змісту підручників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України. Атестація з усіх предметів суспільно-гуманітарного циклу проводиться упродовж 90 хвилин.
Історія України. Всесвітня історія (9 та 11 класи)
Атестаційні роботи мають включати завдання базового рівня хронологічних та картографічних знань, відомостей про історичних діячів та культурно-історичні пам’ятки, передбачати пояснення окремих понять і термінів, формулювання і висловлювання власної думки.
Під час виконання контрольних робіт учні мають продемонструвати:
- знання історичних фактів, подій, явищ, процесів, понять, термінів, хронології, картографії, історичних особистостей, пам’яток культури;
- вміння аналізувати, узагальнювати, визначати причини й наслідки історичних подій та явищ, оцінювати їхнє значення;
- вміння встановлювати відповідність і послідовність між подіями, явищами, процесами та періодами;
- вміння працювати з різноманітними історичними джерелами: історичними документами, картами, схемами, фотоматеріалами, плакатами тощо.
Завдання атестації можуть бути таких форм і типів:
- завдання з вибором однієї правильної відповіді із чотирьох запропонованих варіантів (при цьому передбачити завдання на роботу з картою, візуальними та текстовими історичними джерелами);
- завдання на встановлення відповідності поданого переліку подій, термінів (позначених цифрами) до наявної логічної інформації (позначеної буквами);
- завдання на встановлення правильної послідовності поданого переліку подій (позначених буквами) щодо їхнього логічного розташування (позначити цифрами);
- завдання множинного вибору (з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих варіантів).
Рекомендуємо таку систему оцінювання:
Види завдань
|
Система оцінювання
|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
|
За правильну відповідь 1 бал
|
Завдання на встановлення відповідності
|
Від 1 до 4 балів
|
Завдання на встановлення правильної послідовності
|
Від 1 до 3 балів
|
Завдання множинного вибору
|
Від 1 до 3 балів
|
Загальна сума від 0 до 36 балів включно.
|
Для виведення оцінки набрану суму балів слід розділити на 3.
Немає коментарів:
Дописати коментар