понеділок, 30 листопада 2015 р.

...народився останнього осіннього дня...і подарував талант Україні..

«Я любив вас усіх, а найбільше любив Україну...»
“Він так співав, що мав у горлі мозолі. Він так співав, що крилами йому став голос”, – написав поет Андрій Демиденко
Народився Назарій Назарович Яремчук 30 листопада 1951 року в селі Рівня Вижницького району Чернівецької області 
Уславився виконанням українських народних пісень і естрадних пісень сучасних українських композиторів, зокрема
О. Гавриша («Віхола», «Де смереки стрункі», «Забудеш», «Заграй, дударику», «Налий, шинкарочко», «Подаруй, кохана, цвіт», «Там, за дорогами», «Червона калино, скинь чорну хустину»),
П. Дворського («Відлітають лелеки», «Горнусь до тебе, Україно», «Дві мелодії», «Задивлюсь у твої очі», «Останній лист», «Писанка», «Смерекова хата», «Щоночі сад приходить до вікна», «Яремчанський водоспад»),
Л. Дутківського («А матіоли цвіт…», «Вікна», «Горянка», «День до сонця», «Єдина», «Зачаруй», «Незрівнянний світ краси», «Посміхнися ти», «Сніжинки падають», «У Карпатах ходить осінь», «Якщо пішла любов»),
О. Злотника («Батько і мати», «Білі лілеї», «Гай, зелений гай», «Горить горобина», «Коли-небудь», «Лиш для тебе», «Оркестр природи», «Родина», «Сонце в твоїх очах», «Ти у вікні», «Чуєш, мамо»),
В. Івасюка («Водограй», «Два перстені», «Запроси мене у сни», «Золотоволоска», «Не одпалай, моя любове», «Пісня буде поміж нас», «Червона рута», «Я — твоє крило»), І. Поклада («Розлука», «Скрипка грає», «Як я тебе кохав»),

Немає коментарів:

Дописати коментар